FAQ - Pytania i odpowiedzi
P: Czy czytają Państwo wszystkie aplikacje?
O: Oczywiście jest to dla nas podstawowe narzędzie pracy nasz system informatyczny działa w ten sposób, że każdy z Konsultantów ma możliwość zapoznania się z każdą nowo otrzymaną aplikacją.
P: Czy wysyłają Państwo potwierdzenia otrzymania aplikacji?
O: Ze względu na ilość napływających życiorysów nie mamy takiej możliwości. Jednocześnie nie chcemy, aby robił to za na automat, ponieważ automatycznie generowana wiadomość nie daje tak na prawdę większego pożytku i generuje niepotrzebny ruch na sieci.
P: Otrzymałem informację od programu pocztowego, że wysłany przeze mnie mail został usunięty z Państwa systemu, czy to możliwe?
O: Automatycznie generowane wiadomości często wprowadzają w błąd. Używany przez nas system informatyczny przetwarza otrzymane maile z aplikacjami i w odpowiedniej formie dystrybuuje je pomiędzy konsultantów, jednocześnie kasując maile z serwera. Stąd też mogą pochodzić informacje o tej treści.
P: Czy jeśli nie znalazłem oferty dla siebie mogę spodziewać się kontaktu w przyszłości?
O: Oczywiście. Przesyłając do nas aplikację inwestujesz w przyszłość. Być może za kilka tygodni będziemy intensywnie poszukiwać osoby właśnie o takim profilu.
P: Czy kontaktują się Państwo z każdym,
kto przysłał swoje CV?
O: Niestety nie mamy takich możliwości. Umawiamy się na spotkania, tylko gdy mamy przeczucie, propozycja, którą mamy do zaoferowania pasuje do profilu danej Osoby i oczekiwań naszego Klienta.
P: Czy Aplikując do Państwa ponoszę jakąś opłatę?
O: Oczywiście, że nie. Nie ma żadnych opłat po stronie Kandydatów.
P: Czy wyślą Państwo moją aplikację do
Klientów bez mojej zgody?
O: Nie. Nasze działania są precyzyjne, przemyślane i dyskretne. Najpierw wspólnie z Kandydatem ustalamy, że chce aplikować do danego Klienta, a następnie przesyłamy naszą rekomendację.